LoveYourBelly®

Ha szétnyílik a hasizom, hiába edzünk szorgosan, a hasi terület sehogyan sem akar erőre kapni. Az esztétikai problémákon szembesülni fogunk a mindennapos hátfájdalmakkal és a kismedence izomzatának meggyengülésével is. Az egyenes hasizom először elveszíti az erejét, majd a tónusát, és ezzel együtt a legfontosabb funkcióját is, vagyis nem támasztja többé megfelelően a törzsünk elülső részét. A LoveYourBelly® célja a szétnyílt hasizom regenerációja, műtéti beavatkozás nélkül.

Kiknek ajánlom a LoveYourBelly® tanfolyamot?

Fontos tudnod, hogy a LoveYourBelly® tanfolyam elején az oktató mindenkinél felméri a hasfali sérülés állapotát, így megtanulhatod azt is, hogy melyek azok a gyakorlatok, amiket nem ajánl neked. A módszer elsajátítása különösen ajánlott számodra, ha az alábbiakban magadra ismersz.

  • hát- és derékfájdalommal küzdesz

  • terhesség utáni mielőbbi regenerálódás miatt jönnél

  • szétnyílt hasizommal küzdesz

  • köldöksérved van

  • mozgásszegény az életmódod

  • hormonális problémád van

  • szeretnéd felvenni a harcot a plusz kilókkal

  • szeretnél egészségesebben élni és szép lapos, izmos hasra vágsz

Milyen előnyei vannak, ha részt veszel egy LoveYourBelly® tanfolyamon?

A LoveYourBelly® tanfolyam kb. 3 órás, erre egyszer kell eljönnöd, ekkor átbeszélünk mindent, amit fontos tudnod a hasizomról és annak hatékony fejlesztéséről.

  • Megismerkedsz a has felépítésével, illetve az elhízás életviteli és biológiai okaival.
  • Ezek után megtanulod a gyakorlatokat, és azt, hogy hogyan tudod a nap minden percében dolgoztatni a hasizmot.
  • Miután a has regenerálódott, és a megfelelő mozdulatokkal „visszatornáztad” az izmokat a helyére, kezdetét veheti a hasizmok rehabilitációja is. A tanfolyamon elsajátíthatod a helyes légzéstechnikát, és megtanulhatod, hogyan kell megfelelően tartani a törzset.

Ezeket az ismereteket mindenképpen el kell sajátítanod ahhoz, hogy biztonságosan végezhess minden gyakorlatot.

Először azt fogod tapasztalni, hogy megszűnnek a hátfájdalmaid. Ahogy erősödik a has és a hát izomzata, sokkal karcsúbb lesz a derekad, a hasad visszanyeri eredeti körtérfogatát. Megszűnik a hanyag, görbe tartás, a gát területe pedig felszabadul a rá nehezedő nyomás alól.

Hogyan lehet beleilleszteni a testedzést a mindennapokba?

Most biztosan azon tanakodsz, hogyan illeszted majd be a technikát a napi rutintevékenységekbe. Ne ijedj meg, nem kell hosszú órákat ugrálnod, ráadásul fontos a fokozatosság. Szánj magadra 10-15 percet, amikor a testtartásoddal foglalkozol. Amikor elkezdenek dolgozni az izmok, az fájdalmas, de ahogy nő az izomtömeg, javul majd a helyzet.

A szétnyílt hasizom egy olyan állapot, mellyel meg kell tanulni együtt élni, minden élethelyzetben. A sérült hasfal rehabilitációja kemény munka, ami kitartást követel, de a következetes és kitartó munka meghozza a kívánt eredményt.

Mi az a szétnyílt hasizom (rectus diastasis)?

A hasfalat középen egy vastag, függőlegesen végig futó tömött rostos kötőszövet, a line alba zárja. Ennek a szövetnek nagyon erős a szakítószilárdsága, mégis vannak élethelyzetek, amikor megnyúlni, elvékonyodni kényszerül. Ilyen élethelyzet például a várandósság, amikor a baba növekedéséhez a helyet a hasüregben többek között az izom- és a kötőszövetek lazulása, nyúlása biztosítja. A szülést követően pedig a linea alba nem képes minden esetben visszanyerni eredeti szélességét és vastagságát, melynek következtében az egyenes hasizmok oldalra csúszva maradnak, és egy rés keletkezik a hasfal közepén. Ennek a résnek köszönhetően pedig a has izmai csak megfelelő edzéstechnikával fejleszthetőek, melyet a LoveYourBelly tanfolyamokon tanítok meg.